Pentax 724 Postad 3 Oktober , 2010 Vill bara informera om en incident idag! Bandet ett vanligt svart band till trailervinschen gick av, förmodligen påverkat av solen. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil163 0 Postad 3 Oktober , 2010 Gick bandet av i båtens ände? /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 3 Oktober , 2010 Ja med störtsjösättning som följd. Bandet var lite blekt på den sidan som varit upp på rullen, där blev brottet. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 4 Oktober , 2010 Kan vara en påminnelse för att fundera på hur många år ankarbandet suttit i sin rulle på pulpiten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niffe 0 Postad 6 Oktober , 2010 Synd att det inte var på våren vid sjösättningen! (nej... skämt åsido ) Man vet ju att däcken far verkligen illa av att stå i solen men att vinschbandet hörde till denna kategori var en nyhet för mig. Måste jag ha trailern utomhus, oavsett säsong, så täcker jag över hjulen. Nu gör jag det även på vinschbandet Cheers Niffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 6 Oktober , 2010 Ja jag med man lär så länge man lever. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser