Eddie_65 0 Postad 3 Oktober , 2010 Hej är helt ny här detta är mitt första inlägg, har precis köpt en cascade 19 och undrar om nån sitter med lite mer ingående info om båten, och om var man kan köpa dela om det behövs eller liknande har redan sett pdf filen som finns på banhoff men kan tycka att det är konstigt att så lite folk vet nåt om dom, dom är trots allt byggda i köping. All info mottages tacksamt!! Tack på förhand Eddie Senast ändrad av Eddie_65 | 03 oktober 2010 | 12:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 4 Oktober , 2010 grattis ,själv har jag cascade 23 -78 väldigt nöjd med den ,sitter en lite större motor än orginal b-23 nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eddie_65 0 Postad 5 Oktober , 2010 hej 23 är väldigt fin den med är det samma som finns till salu på blocket i gävleborg? vad hade du för motor från början? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 5 Oktober , 2010 samma båt men som du ser så har jag hardtop på min och det är väldigt bra då man slipper stå i solen när man har kapellet nere ,och angående motor så fick jag reda på när jag köpte denna båt att det satt en b21 orginal ,men den tyckte han var lite slö så därför blev det en b23 ,sen så ser inte min lika ut som den på blocket i inredningen. och så har jag 270t drev . har renoverat aktern med slipning och nya teak skivor ,samt slipat bort all lack och oljat med jotun benar uvr ,blev kanon fint ,det blir att slipa bort lacken i föran till våren ock fräsha upp där med samt 20 cm dynor i sovdelen så nu sover man gott. Senast ändrad av snottra | 05 oktober 2010 | 15:46 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser