creiche 0 Postad 2 Oktober , 2010 Har tänkt att klä in sittbrunnen med teak. Var köper man lämplig teak billigast i Göteborgstrakten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 2 Oktober , 2010 Billigast är att gå till ett båtvarv och kollar med snickeriet. Sen beror det på hur mycket du behöver, (klä in sittbrunnen) är lite diffust. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
repen_1 0 Postad 2 Oktober , 2010 Har ingen aning om vad det är för firma, men dom annonserar om olika träslag o det verkar vara bra priser. Calexico wood i Göteborg. Mille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kapten_cook 16 Postad 3 Oktober , 2010 Biltema har allt som behövs för att nåta teakdäck. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gorfus 0 Postad 12 Oktober , 2010 Jag köpte en färdig sats av Ingemar Martinsson (tror jag han heter) i Henån. Han har en väldig massa mallar. Jag betalade 7 500kr för en hel sats till min Forgus 31:a. Jag är nöjd med resultatet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fred_e 1 Postad 15 Oktober , 2010 http://www.adeltralagret.se/ Jag köpte bastupanel av dom men dom har typ en hel handbollshall full med teak osv till båtbygge. Lagret ligger i kållered. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tiger51 0 Postad 22 Oktober , 2010 derome.en kompis farsa köpte där, Han hadde en jäkla tur , han fick betala samma pris för färdig sågad/fräst teak som för råspont killen som jobbade där den dagen visste nog inte vad teak var Senast ändrad av tiger51 | 22 oktober 2010 | 21:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser