pejo41 0 Postad 2 Oktober , 2010 Hej alla båtfantaster. Hoppas eran båtsommar varit lika bra som min, har haft det jättetrevligt. Undrar lite om det är någon som vet vad detta är för en båt? Vore tacksam om någon vet. Hoppas nu att ni tar väl hand om era båtar i vinter så kanske vi ses sommaren -11 // Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Safira 0 Postad 4 Oktober , 2010 Jag tycker det ser ut som en äldre modell av en bayliner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejo41 0 Postad 5 Oktober , 2010 Har kollat lite på bayliner men hittar inte denna båt i deras program. Fast det kan ju vara som du säger en äldre modell... Ingen som kan komma med förslag på båt??? Ska kolla den på fredag och vill veta mer om den // Pejo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 5 Oktober , 2010 Jag tycker det ser ut som ett hemmabygge. Skrovet lirar inte riktigt med överbyggnaden......? Välgjort men ändå något slags hemmabygge? Själv verkar du äga en Alfa-24? Är den till salu? En klubbkamrat köpte en sån inför denna säsong. Schysst båt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Safira 0 Postad 6 Oktober , 2010 Jag kan ha fel. Den båten har ju även drag från Apollo turbo 3001 Fast som en äldre modell. Mina föräldrar har en bayliner 2556. Min far vägrar sitta inne och köra. Han vill sitta uppe på flayen för att han ser så mycket bättre där. Det ser ut som en mysigt båt på bilden i allafall. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niffe 0 Postad 6 Oktober , 2010 Det är mycket likt en Moonraker 30 eller 36 som tillverkades på 70-80-talet Här ser du en Moonraker 36 (dock med akterkabin) men linjerna är nästan identiskahttp://www.nautybitsboatshop.com/images/Moonraker (450 x 300).jpg Cheers Niffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst silviasurfarn Postad 6 Oktober , 2010 Blocketannonsen säger att det är en Mörebas med flybridge ? http://www.blocket.se/varmland/Morebas_m_fly_28002374.htm?ca=11&w=3 Är du tveksam till säljarens uppgift ? Varför isf ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejo41 0 Postad 6 Oktober , 2010 Hejsan... Kollar runt lite för skojs skull. Tyvärr sålde jag min Alfa 24 i helgen och söker nu ett nytt objekt. Ska kanske inte säga tyvärr för jag fick det jag ville ha ut av den. En underbar båt att både köra och sova i. Kommer att sakna den. Vet du någon som ska sälja ett objekt på minst 24 fot så hör gärna av dej // Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejo41 0 Postad 6 Oktober , 2010 Hej.. Tvekar inte på säljarens uppgifter. Vill bara ha mer info om båten. // Pelle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst silviasurfarn Postad 8 Oktober , 2010 Har du kikat på http://www.maringuiden.se/forum/;thread=39849 ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 9 Oktober , 2010 Kan det vara en Carver??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser