Wilderwein 2 Postad 27 September , 2010 Jaha då kom den dag man bävat för. Nu är det verkligen höst. Men tiden går fort och snart är de allt vår igen!!! /Kareem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 27 September , 2010 Ja, det är tur att det snart är vår igen Tog upp min båt idag. Är riktigt nöjd med upptagninen, båten står rakt och jag hann spola av allt grönt slem i år! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 27 September , 2010 japp båten upptagen och rengjord ,och idag oxå inpackad i pressening ,så nu kan man börja jobba i den igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RikardE 265 Postad 27 September , 2010 Oj.. Å jag som väntar på sjösättning.. Det finns väl helger och aktiviteter under hösten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 27 September , 2010 Den som haft båten på land i sommar slipper allt det där!! Utom sjösättning till våren,den är stensäker.Om gubben lever?? Senast ändrad av Gusta | 27 september 2010 | 20:42 Senast ändrad av Gusta | 27 september 2010 | 20:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser