Terrafobica 68 Postad 21 September , 2010 Detta får man numera serverat när man loggar in på MGs förstasida: Lär dig överleva - Träna upp din katastrofpersonlighet. Vem överlever? Och sedan en bild på World trade center där flygplan flyger in i byggnaderna med stora explosioner som följd, vad som sedan sker är historia. Hur har ni tänkt här MG? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 21 September , 2010 Kanske -liksom i fallet med reklam i trådarna- hade dom otur när dom tänkte? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 714 Postad 21 September , 2010 Smaklösa girigbukar,är min åsikt! Men tyvärr har vi inte sett slutet på MG tankeverksamhet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 21 September , 2010 O inte faan kan det kosta flera 100.000 att driva denna sajt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 21 September , 2010 Det beror väl iofs på hur många som ska lyfta lön... Själva driftskostnaderna i sig är ju inte så jättestora, men om man inte vill göra det idéellt så drar det ju iväg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 21 September , 2010 Inse katastrofen är nära. Förkylningstiderna är här och alla söker läkare för vanlig snuva. Nästa vår kommer vi fyllon köra båt oavsett 0,2 lagar. SD kommer leva rövare i riksdagen. 2012 närmar sig och apokalypsen närmar sig med stormsteg. Själv har jag fått en sticka i fingret vilket är en katastrof. Så visst är det bra att kunna sätta dit ett plåster utan att behövas söka doktorn för sådant ::Guran:: nä visst det var ju ::Harry:: på detta forumet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 21 September , 2010 På detta forum kan man inte modda sina egna trådar, inte heller hindra vissa att skriva i ens trådar, men om man ber snällt? Några få, faktiskt färre än ena handens fingrar på en skogsarbetare med motorsåg, kackar nu i stort sett i varenda tråd med den ena konspirationsteorin efter den andra om såväl koloxid som alkohol överstigande 0,2. Själv skriver jag på grund av det allt mindre, lusten avtar så att säga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 21 September , 2010 http://sv.wikipedia.org/wiki/Katastrof Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 22 September , 2010 Än så länge yttrandefrihet i forumet på MG Vill du begränsa skaran som skriver till dig så är Facebook ett bättre alternativ. (även medlem där) Angående World Trade center som du skriver om så tycker även jag det är osmakligt att använda. Som vanligt bryr sig MG inte om moral utan bara vinstintresse. Mitt inläg som du kommenterade var att vi människor tydligen älskar att prata om katastrofer och inte har något vetteigare att fylla vardagen.Vissa målar upp stora katastrofen för SD men själv tror jag det knappast kommer hända specielt mycket. Förkylningstider är det och knappast någon katastrof och om folk betedde sig lite mer vuxet skulle de inse att man tar hand om sådant genom ett par dagar i sängen snarare än att se det som en katastrof och ringa närmaste vårdcentral och kräva att få träffa doktorn och förvänta sig en penicilinkur. ::Harry:: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 22 September , 2010 Jag kör sedan ett år medFirefox och flashblocker för att läsa mg. Eftersom jag ofta öppnar flera trådar samtidigt så stannar annars datorn av allt jäkla flashande på alla sidorna. Bieffekten är att jag slipper en massa reklam. Men om man använder vanliga stillastående bilder som inte drar datakraft så kommer jag att titta på dom, lovar! Skönt med Internet förresten, läsa tidningen och kommentera mg från min lägenhet i Beijing. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bregott_22 0 Postad 23 September , 2010 Yttrandefrihet på ::Harry´ s:: villkor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser