kalledrag 3 Postad 18 September , 2010 Varför i Helvete måste deras reklam dyka upp i Trådarna? Bort med skiten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 18 September , 2010 I dag är det ju kriminellt att inte må bra. Det har ju den nuvarande regeringen bestämmt. tommy kriminell och därför arbetslös Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 18 September , 2010 Ja,o därför vill jag inte se skiten i Trådarna,räcker bra med att det är det första man ser på startsidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 485 Postad 18 September , 2010 Kör/installera Firefox. Under verktyg-> tillägg, sök tillägget Adblock Plus. Installera Adblock Plus. Nu dyker det upp blockera taggar vid annonserna Klicka på tagen Blockera vid den annons du vill ha bort och välj om du vill blockera hela annonssiten eller bara denna annons. Adblock är ofta en förutsättning för att en lite äldre dator inte skall storkna helt av all flash. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 485 Postad 18 September , 2010 Vill man inte köra Firefox kan man prova att filtrera bort dessa siter i brandväggen/routern. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eneby1 0 Postad 18 September , 2010 Försäkringskassan är en utmärkt inrättning, betalar ut pengar till dem som ska ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 18 September , 2010 Antingen är du bara ett troll eller också är du väl utredare på FK, för ingen vettig människa har väl undgått att se vad som händer - sista exemplet är väl den kvinna som trots att alla läkare som hon konsulterat inkl. FK-s egen förtroendeläkare anser att hon inte har någon arbetsförmåga så anser FK att hon ska arbeta och hon har därför blivit utförsäkrad och tvingas gå till socialen. Skamligt är vad det är Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 18 September , 2010 MG har väl förmodligen bra betalt för att tracka oss med reklamen. Men den stör mig med. Och jag fattar inte vad personerna håller på med, men det är kanske det som är meningen att man ska fundera lite extra? Men jag håller med bort med skiten! Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ulf.Ason 11 Postad 18 September , 2010 Efter 271 inlägg i tråden Förslag, ideer och förändringar så kom då äntligen en märkbar förändring: Vi fick en tokig annons utan anknytning till sjöliv mitt i synen! Jag tycker inte att vi ska blockera annonser, de behövs för att inte LRF-media ska svälta. Men den viktigaste aktören på ett forum är vi som läser och skriver. Det är vi som lockar annonsörer, det är vi som levererar innehåll. Fel typ av annons på fel plats från fel annonsör är kort sagt fel. Försök igen. /Ulf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 18 September , 2010 Tack för tippset om hur göra. Nu är FK reklamen borta hos mig. Den var väldigt irreterande har inget emot reklam men FK har inget med båtlivet att göra så bort med den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eneby1 0 Postad 18 September , 2010 Om folk får pengar från fk eller soc spelar väl ändå ingen roll, det kommer ju ändå från samma källa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 18 September , 2010 Min röst faller på Troll i det här fallet.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 18 September , 2010 Han är ju sjuk på riktigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monark-670 10 Postad 19 September , 2010 Jag kan leva med annonser. Men vilket konstigt budskap det var i annonsen. Några människor som kollar på datorn och reagerar som om de vunnit på lotto. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 September , 2010 Det är ingen ursäkt nuförtiden... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 19 September , 2010 Jag kan också leva med Annonserna,men dom behöver inte dyka upp i Trådarna. O varför behöver Förnedringskassan Annonsera,får dom inte tillräcklig uppmärksamhet ändå ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 19 September , 2010 Det ter sig ganska märkligt att inte MG själva svarar i en sån här tråd, jag tycker att det tyder på att medlemmarna är alltid nr 2 på detta forum! Dåligt MG! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 19 September , 2010 Ja,håller med. O vad jag sett så är det första (Hoppas på sista) Annonsen som dyker upp mitt i en tråd. Är det något politiskt budskap ? Jag förstår ej heller innebörden i budskapet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 19 September , 2010 Annonsen innebörd är väl att det tillkommit Mina sidor på FK:s hemsida.. Så man slipper ringa dit och stå i kö i flera timmar, utan man får reda på direkt att ens pengar inte kommer denna månaden heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 19 September , 2010 OK,Undrar om Stavhammar är Admin där med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 19 September , 2010 Har inte längre nån annons Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torgny-3055 30 Postad 19 September , 2010 Håller med bort med skiten // Torgny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 19 September , 2010 Kör ni IE så gör AdMuncher samma jobb som AdBlock för Firefox, men utan att man behöver konfigurera nåt själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 19 September , 2010 O Google crome här https://chrome.google.com/extensions/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 19 September , 2010 kom tillbaka nu igen ,fattar inte va det ska vara bra för att ha en iriterrande bild under första inlägget ,nä ska det vara på det här viset så håller jag mig borta från bryggsnack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 19 September , 2010 Kanske dax för en Namninsamling? Vi är ju 6-7 stycken som retar oss på detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 19 September , 2010 Har du tolkat detta du skriver från annonsen? Måste säga att det är den mest intetsägande annons jag sett, jag fattar inte att den har detta budskap! Ska man ta in något från detta får man ha en jäkla fantasi. Bort med skiten! Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 20 September , 2010 Ja.. Om man bara ser själva annonsen så fattar man ju ingenting, men om man för muspekaren över den så startar en liten film, där de talar om att så är fallet. Men tycker ändå att det är jobbigt med annonser i trådarna.. möjligtvis jämte/vid sidan om.. om det nu måste vara nödvändigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 20 September , 2010 Nej det är jag inte :-) Men tanken är ju att reklamen skall finansiera maringuidens verksamhet. Vi skall bära våra egna kostnader i företaget. Placeringen är kanske inte är den bästa då som en del påpekat så vi får ta en utvärdering av det. Annars hoppas jag att ni är nöjda med den nya editorn? Jag är glad i den eftersom den är snabb och verkar fungera på alla plattformar och system. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser