Goli 0 Postad 12 September , 2010 Två bitar lossnade från motor när en kompis skulle byta impellern,han glömde en skruv och slagen han slog tog bort två bitar,där vattnet ska strömma in mot proppelern. Hur kan jag laga detta? Likaså efter montering gick inte växel ur fast att friläge var i. Enligt honom är det något som släpper när man startar båt? Har aldrig mekat med båtmotorer därför ville jag ha hjälp första gång. Hur ser ni på detta? Mvh Goli Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qsecofr 0 Postad 13 September , 2010 Hej, Om du skall få ett svar så måste du fylla på med information om vad för motor detta gäller. Hittade inget i din sjöbod. Samt kanske formulera om lite för jag förstår inte riktigt, särskilt inte detta? han glömde en skruv och slagen han slog tog bort två bitar /qsec Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 13 September , 2010 Är det gjutaluminium eller gjutstål? Ingen problem det kan man svetsa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser