J-bro 1 Postad 9 September , 2010 En ny tråd med lite trevliga bilder (där behövs dock er hjälp) Någon kul bild... En helt underbar bild... En oväntad bild kanske.. jag börjar med en solnedgång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 9 September , 2010 Här var det en som fick en riktig luftfärd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 9 September , 2010 En stilla morgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 9 September , 2010 Sista utposten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 9 September , 2010 Strategisk placering Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 9 September , 2010 Solen gick ner till slut. Kvällen före midsommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 9 September , 2010 alltid någon som skall överdriva...storleken har ingen betydelse.... var huset & bryggan är...tja någonstans bakom båten tror jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 9 September , 2010 vi hittade den perfekta badstranden alla nöjda gick o fiska också .... står inte dom riktigt stora gäddorna i tångruskor...hmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 9 September , 2010 VASS IS DAS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 10 September , 2010 Nä nu blommar det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 10 September , 2010 Fjärden var full av maneter och här är en av dem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 11 September , 2010 Norr om Nämdö finns denna trånga kanal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 15 September , 2010 Tämligen ensamma på den för dagen lugna fjärden i ytterskärgården Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 17 September , 2010 en annan utsikt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 4 Mars , 2011 Höst i skärgården. 15/10-2010 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Buvallit 0 Postad 4 Mars , 2011 bad- och båtgästfritt, men inte isfritt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 6 Mars , 2011 fantastiskt sportlovsväder, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 7 Mars , 2011 Fyrisån igår! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 7 Mars , 2011 Ekoln vintertid. Senast ändrad av perra_linden | 07 mars 2011 | 10:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 7 Mars , 2011 ahh här är en till som alltid vinterförvara sin båt och den är nog sparsamt körd senaste tiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 7 Mars , 2011 Ekoln sommartid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 7 Mars , 2011 Lumpen -86. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 7 Mars , 2011 Bohus malmön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 9 Maj , 2011 Nu får det vara slut med vinterbilderna från Nämdö skärgård. Några bilder finns i slutet. http://www.youtube.com/watch?v=-h3CHhQBCfw Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 9 Maj , 2011 ohh Härligt, vatten man åkt i många gånger.... nu suger det rejält i båt-åkar-tarmen... speciellt efter en båtlös förra sommar så känns suget ännu större denna vår. måste bara hitta ett nytt lämpligt objekt för jag är fortfarande båtlös. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peraero 0 Postad 13 Maj , 2011 Kul skillnad tycker ilf jag =) Såhär såg båten ut när jag köpte den januari i år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peraero 0 Postad 13 Maj , 2011 Och såhär blev den efter 3månader i min ägo =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser