rgsson 9 Postad 8 September , 2010 Var igår och tittade på en Dragonfly 920 Extreme och blev helt såld. Vacker, snabb, grundgående, finurliga lösningar på det mesta, fin inredning och massor av tampar att dra i . Visst, lite trängre än vad jag har nu, men fullt tillräckligt (toaletten var tom större än i Alphan). Varför har inte jag en mille som bara ligger och skräpar? /R Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 September , 2010 Ett av de absolut farligaste tillstånd som finns att befinna sig i. All sans och balans försvinner och det är omöjligt att tänka klarsynt. Din räddning kanske är att du inte har en miljon. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rgsson 9 Postad 9 September , 2010 Ja, jag får rejält med tid att tänka över det hela tills jag har millen . Men allt pekar på att det blir en flerskrovare nästa båtköp. I alla fall blir det ingen båt med järnköl. Helt värdelöst. /R Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rgsson 9 Postad 9 September , 2010 Test med större foto. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linmajon 0 Postad 9 September , 2010 Visst är den helt sjukt snygg.. Såg en vid gästbryggan i Loftahammar för några veckor sen. Det är ju egentligen så en segelbåt ska vara konstruerad... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 10 September , 2010 Cool segelbåt... min granne har en liggande på tomten, tror att det är en sån i alla fall. Man kan fälla in pontonerna, riktigt smart! /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser