Eustace 0 Postad 7 September , 2010 Hej. Min båtklubb har påpekat viktbegränsningen på upptagningsvagnen så jag behöver nu få min båt vägd. Det är en RW 32 (i stål alltså) som har 6 ton som konstruktionsvikt. Efterlyses alltså ett varv eller dylikt som kan väga båten någonstans i stockholmstrakten, helst på mälarsidan men förstår att det inte finns utrymme att vara kräsen här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 7 September , 2010 Alla lastbilar med kran har väl möjlighet att väga. Kanske enklare att ringa nån båttransportfirma som kan komma till din båt å lyfta å väga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TommyN 0 Postad 7 September , 2010 Kanske att Pampas kan göra det, ring och fråga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eustace 0 Postad 7 September , 2010 Pampas har inte möjlighet. de har haft men inte längre tydligen. Ska kolla upp transportfirmorna, men gissar att det kostar en del då. / Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser