mares 0 Postad 5 September , 2010 Hej Jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig att ta fram måtten på dynorna i ruffen till en Ryds 530 DC. Jag köpte båten men fick inga dynor med... Jag har i vinter tänkt att tillverka dessa. MVh J Senast ändrad av mares | 05 september 2010 | 10:03 Senast ändrad av mares | 05 september 2010 | 10:09 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Monitor5 0 Postad 8 September , 2010 Hejsan jag kommer från Ryd där båten tillverkades Har själv haft en av dom först 530 DC Du kan ringa till Agustsson Möbler som tillverkade dynor tror jag på den tiden Tel dit är 0459-80437 be att få prata med Ture Augstsson elle Andrev A Mvh Stig-Lennart Olsson Ryd 0459-80437 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mares 0 Postad 30 September , 2010 Tack för tippset. Det skall jag absolut göra Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bullmoose 0 Postad 6 November , 2012 Hej. Hur har det gått? Jag har samma problem, fukt mm har dödat dom gamla dynorna och dom är kastade. Fanns dynor eller mallar hos Augustssons? Till ett pris lägre än båtens? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patsun74 0 Postad 7 Mars , 2015 Du har säkert fixat detta för flera år sen, men jag lät Sköldens i Eskilstuna, sy upp mina dynor. 5.500kr. Valde tvåfärgat, blev ngt tjockare dynor. Detta är bara soffan. Sätena fram bytte jag helt. Watskis stolar inkl dynor dryga tusenlappen styck. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser