Spancox 27 Postad 30 Augusti , 2010 Någon som har tips på någon återförsäljare av Plexiglas i kraftigare dimensioner? Tänker byta ut får emliga nedstigningslucka i tvådelad mahognyplyfa mot en i plexi istället. Tror mig behöva ca 15mm tjockt gods. Jag finns i Stockholm med ÅF får gärna finnas var som helst där posten hämtar paket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 30 Augusti , 2010 Kolla med Akriform i Sollentuna. De har klart, sotat, färgat - allt du kan tänkas behöva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 30 Augusti , 2010 Tackar! Jag ser att de endast har företagsförsäljning men det är lugnt för min del. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 Augusti , 2010 http://www.svepo.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 30 Augusti , 2010 Tack för tipsen toaen, skall vi någonsin byta de fasta rutorna i vår 35s5 blir det en offert från Svepo först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 30 Augusti , 2010 Hmmm, vad väger 15 mm plexi...? Kan du inte lösa det på något annat sätt - det låter som om det blir lite svårhanterligt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser