Terrafobica 68 Postad 28 Augusti , 2010 Inga snuskförslag nu va För några månader sedan, var det i våras? så fanns det ett repotage här på MG tror jag, men det kan ha varit i någon båttidning också, om någon slags elvärmefilt att lägga under madrasserna för att motverka fukt samt ha en varm bädd, någon som minns och kan lotsa mig rätt? Båten har helt plötsligt blivit vår bostad i några månader framöver nu när lägenheten ska säljas och i väntan på nytt passande objekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 September , 2010 bump Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 1 September , 2010 Finns iaf för 230v på alla elektronikmarknader, elgiganten osv. Vi har det ute på landet å det funkar bra. Dock lite obekväma att sova på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 1 September , 2010 Är rätt säker på att det är denna du tänker på: http://www.ozmarine.se/OZbed/Swe/IndexOZbedSwe.html Vad är det för fel på snusk förresten? Det är ju det skojigaste näst efter segling... Senast ändrad av Eilean | 01 september 2010 | 09:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 1 September , 2010 Nej, det var faktiskt inte denna, även om den var snillrik. Båten har en elektrisk avfuktare så luften ombord är skapligt torr. Men längst fram i förpiken och längst bak i akterruffen är det både kyligt och lite rått trots oljefyllda radiatorer, värmen når liksom inte dit. Det jag är ute efter liknar en värmefilt men den är avsedd att läggas under den befintliga madrassen och ska därför inte kännas knölig att sova på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 1 September , 2010 Den jag menade lägger man under lakanet, men jag antar att man kan lägga den under madrassen oxå men att man då får sämre effekt. Köp på elgiganten å prova om du har tillgång till 230 i båten. De har ju 30-dagars öppet köp å man får prova varan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser