Gå till innehåll
måndag 25 november 2024
Terrafobica

Bäddvärmare

Rekommendera Poster

Inga snuskförslag nu va Flört

För några månader sedan, var det i våras? så fanns det ett repotage här på MG tror jag, men det kan ha varit i någon båttidning också, om någon slags elvärmefilt att lägga under madrasserna för att motverka fukt samt ha en varm bädd, någon som minns och kan lotsa mig rätt?  Båten har helt plötsligt blivit vår bostad i några månader framöver nu när lägenheten ska säljas och i väntan på nytt passande objekt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns iaf för 230v på alla elektronikmarknader, elgiganten osv. Vi har det ute på landet å det funkar bra. Dock lite obekväma att sova på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej, det var faktiskt inte denna, även om den var snillrik.  Båten har en elektrisk avfuktare så luften ombord är skapligt torr.  Men längst fram i förpiken och längst bak i akterruffen är det både kyligt och lite rått trots oljefyllda radiatorer, värmen når liksom inte dit.  Det jag är ute efter liknar en värmefilt men den är avsedd att läggas under den befintliga madrassen och ska därför inte kännas knölig att sova på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den jag menade lägger man under lakanet, men jag antar att man kan lägga den under madrassen oxå men att man då får sämre effekt.

Köp på elgiganten å prova om du har tillgång till 230 i båten. De har ju 30-dagars öppet köp å man får prova varan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...