Macke75 0 Postad 27 Augusti , 2010 Gick på grund i Öresund ikväll vilket förkortade min säsong lite. -Dock kan man vara glad att hösten är på gång och hade ändå snart tagit upp den.(mitten på Oktober).Hade väl tur i oturen eftersom det verkar bara vara mosad proppeller samt skadad skädda. -Sket nästan i brallan när det hände.... -Trodde totalhaveri i drev! Får se hur den ser ut mer på Söndag när jag tar upp den.?????????? Sjöman på land..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Augusti , 2010 Jäkla otur, lider med dig. Hoppas att du inte fick för mycket skador. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 28 Augusti , 2010 Det finns bara två typer av sjömän - de som har gått på grund och de som kommer att gå på grund :-). Hoppas att allt annat är OK när du tar upp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 28 Augusti , 2010 Oj då, trist. Öresund - vilket grund gick du på? Far själv mycket på det havet :-) /Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macke75 0 Postad 28 Augusti , 2010 Grundet vi gick på ligger vid Ålabodarna .Det var så jävla klantigt av mig eftersom jag väl känner till det.Det var inte jag som körde båten ,men det är mitt ansvar som kapten att vara mer observant. -Är man dum i huvudet får kroppen lida.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikG 0 Postad 28 Augusti , 2010 -Är man dum i huvudet får kroppen lida.... Och plånboken... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 30 Augusti , 2010 Och båten tyvärr... Hoppas att det inte blev allt för mycket elände. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 30 Augusti , 2010 Trist var ordet ... Själv går jag aldrig på grund - däremot blir jag påkörd av undervattensstenar emellanåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser