AntonHelmers 0 Postad 20 September , 2004 Hejsan! Jag har en Buster RS-88 och är ute efter en targabåge eller en Vattenskidbåge till båten. 3500kr kostar det ungefär för de enklaste modellerna vilket jag tycket är väldigt mycket. Nån som vet en billigare säljare eller begangat? Kan också tänka mig göra en själv, men jag har inte alu-svets så jag tänkte köra rostfritt. Nån som har gjort det och har lite tips? Mvh Anton Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Selor 0 Postad 20 September , 2004 Hej! Jag letar också efter en targabåge. Vart har du fått priset 3500kr för den båga du nämner? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AntonHelmers 0 Postad 20 September , 2004 seasea hade en modell.. bredd: 180-220 höjd: 120. Rör i 30mm rostfritt stål. Pris: 3430:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per Postad 21 September , 2004 Jag har gjort en egen i rostfria 20mm rör å den blev bra och funktionell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dahlbo 0 Postad 21 September , 2004 Hör av dig till lokal smides firma så fixar de en för 500:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AntonHelmers 0 Postad 21 September , 2004 Vart finns dom? Hemsida? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dahlbo 0 Postad 22 September , 2004 Kolla på gula sidorna underrubriken Smidesverkstäder och Mekaniska verkstäder. Du kan även använda samma träslag som man har till bastulavar och betsa det. Det träslaget tål fukt och väta lika bra som teak men halva priset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Thure Postad 7 Oktober , 2004 Alternativ är ju att du plastar en själv. Jag tillverkar en till min Sea Ray 268 i divinisell och plastar sedan med plast och väv utanpå. Blir hårt som f*n och håller för det mästa om du lägger många lager. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser