lundemo 0 Postad 27 Augusti , 2010 Hej allihop! Vill börja med att hälsa stknut & BroBo välkomna som nya medlemmar i Klubben. Hoppas att vi tillsammans kan aktivera vår fan-club av Monark 670 båtar. Kul vore det om fler skriver om sina senaste ideér erfarenheter och projekt. Gärna med bilder. Vi behöver väl alla en källa att ösa ur senare när det blir vinter. Innan dess väntar en härlig höst. Å vi som kör salongsbåt vet att det aldrig är för dåligt väder för en liten tur. Har man dessutom (vilket jag har) installerat gångvärme och defroster får det vara hur ruggit som helst ute, men i salongen är det ljuvligt. Lundemo / Moderator Monark 670 klubben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stknut 0 Postad 31 Augusti , 2010 Hej hej, Jag tackar för välkomnandet och hoppas på att vi kan vara aktiva framöver, särskilt när höst och vinter kommer. Lovar att återkomma med fler bilder på min egen pärla. /Staffan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lundemo 0 Postad 1 September , 2010 Rättelse: Äras den som äras bör. Skrev: Har man dessutom (vilket jag har) installerat gångvärme och defroster..... Rättelse: Har man dessutom (vilket jag har) installerad gångvärme och defroster.... Fogden / Roffe påpekade mycket riktigt att det var ju han såsom tidigare ägare som installerat defrosten, men jag njuter nu av att ha den installerad. Rätt skall vara rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser