saltvikaren 0 Postad 26 Augusti , 2010 har någon erfarenhet av Peters Places båtar som han säljer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Augusti , 2010 Säljer han peters place båtar? alltså företaget är till salu? eller säljer han båtar? Kan du specificera om frågan.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
saltvikaren 0 Postad 26 Augusti , 2010 sorry, jag menar hur är hans båtar som han säljer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
saltvikaren 0 Postad 28 Augusti , 2010 nån måste väl ha köpt båt därifrån eftersom dom flesta båtar han har på hemsidan år såld Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tindritus 0 Postad 29 Augusti , 2010 Är det inte han som kränger bilar också... Om det är så ska man nog ha med sig en erfaren båt-besiktare när man tittar på båt. Känns som det finns för många lyck-sökare som kränger amerikanska grejor... Kan ha ju ha fel men... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Banditen 0 Postad 21 Mars , 2012 Hej! Jo jag har köpt en båt av han, det skulle jag inte gjort! Han är inte en man av sitt ord, vill varna alla för detta! Det finns andra om man vill importera, ta dom!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser