Gå till innehåll
onsdag 19 februari 2025
Gustaf1991

Hej jag behöver gopedslang!

Rekommendera Poster

Inga problem, sånna ligger på hyllan brevid kolvuppstötarfjädrarna i vissa affärer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Anders

Vadå kolvuppstötarfjäder. Fjädern sitter väl för sjutton gubbar uppe på kolven inte under som du vill antyda. Okunnigt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nja, du tänker nog på vevaxel fjädern!! Vet man inte vad man pratar om, ska man inte uttala sig :mad:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lilla Anders, skulle fjädern sitta ovanpå kolven så skulle ju inte behållaren för komprissonspulvret få plats. Det vet ju alla ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är det nåt som vet var man kan köpa billigt komprissonspulver föresten? Mitt börjar tryta och jag fick betala över 300kr litern för det i våras på seasea.......Törs man köra på biltemas komprissonspulver eller ska man satsa på lite dyrare grejer?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hemkört är alltid bäst, då vet man ju vad som är i och billigare blir det ju också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fast det gäller att man är noggrann när man renar det. Blir det nå'n skit kvar så kan man skada kolvuppstötningsfjädrarna, åtminstone på ena sidan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wellpapp 23 nova

Akta er för biltemas komppulver, nitriltätningen på kamaxelutkastaren tar skada! Tro mig, inte kul att byta!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skit oxå......jag som redan har vart på biltema och bunkrat komppulver......kanske kan köra de i gräsklipparen ist , den e de ju inte så noga med.....eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Häll ut det på gräsmattan, så kan du bygga om gräsklipparn till gokart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

På tal om gocarts så vill jag passa på att höja en varningens hand för det däcksklister som säljs på vissa billighetsmarknader. Det håller inte alls måttet vad gäller ökad kurvtagningsförmåga.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det låter som du har för lite antikrängningsvätska i kurvboxen......mitt däcksklister bättar på bra fast de e lågpris grejjer.........

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst axel

TRO INTE på denna tråd! Det finns ingen G-punkt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hjälp, jag har tappat ut vevhusmörkret! Gammal motor, hittar inget som stämmer!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ta en kamera med dej in under 14 svarta pressar och en filt.......knäpp av en bild och in i datorn .....skriv ut på självhäftande papper och klistra dit på motorn ......mer mörker än så finns inte att skåda så här dags....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kan bara tolka detta som att abstinensen har slagit till, tyvärr så finns det ej någon bot mot denna åkomma vid denna årstid, MEN en ny leverans är på gång om ca 6 månader så kommer en DUNDER kur som heter Våren=i sjön igen :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har redan försökt med kamera, men den förb... blixten förstör ju allt! Ska försöka tejpa för den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...