Gustaf1991 0 Postad 17 September , 2004 Hej jag behöver gopedslang! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 18 September , 2004 Inga problem, sånna ligger på hyllan brevid kolvuppstötarfjädrarna i vissa affärer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anders Postad 18 September , 2004 Vadå kolvuppstötarfjäder. Fjädern sitter väl för sjutton gubbar uppe på kolven inte under som du vill antyda. Okunnigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BerraS 46 Postad 18 September , 2004 Nja, du tänker nog på vevaxel fjädern!! Vet man inte vad man pratar om, ska man inte uttala sig :mad: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 19 September , 2004 Lilla Anders, skulle fjädern sitta ovanpå kolven så skulle ju inte behållaren för komprissonspulvret få plats. Det vet ju alla ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 19 September , 2004 Är det nåt som vet var man kan köpa billigt komprissonspulver föresten? Mitt börjar tryta och jag fick betala över 300kr litern för det i våras på seasea.......Törs man köra på biltemas komprissonspulver eller ska man satsa på lite dyrare grejer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 19 September , 2004 Kör med Biltemas det är bara olika etikett, samma kvallitet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 19 September , 2004 Hemkört är alltid bäst, då vet man ju vad som är i och billigare blir det ju också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 19 September , 2004 Fast det gäller att man är noggrann när man renar det. Blir det nå'n skit kvar så kan man skada kolvuppstötningsfjädrarna, åtminstone på ena sidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wellpapp 23 nova Postad 21 September , 2004 Akta er för biltemas komppulver, nitriltätningen på kamaxelutkastaren tar skada! Tro mig, inte kul att byta! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 21 September , 2004 Skit oxå......jag som redan har vart på biltema och bunkrat komppulver......kanske kan köra de i gräsklipparen ist , den e de ju inte så noga med.....eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 21 September , 2004 Häll ut det på gräsmattan, så kan du bygga om gräsklipparn till gokart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 22 September , 2004 På tal om gocarts så vill jag passa på att höja en varningens hand för det däcksklister som säljs på vissa billighetsmarknader. Det håller inte alls måttet vad gäller ökad kurvtagningsförmåga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 22 September , 2004 Det låter som du har för lite antikrängningsvätska i kurvboxen......mitt däcksklister bättar på bra fast de e lågpris grejjer......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 September , 2004 Det där med klister e inget bra...för att få ut det maximala ur G-punkten så måste kurvorna få sitt spelrum Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 23 September , 2004 G-punkten, det är väl den man har vart på när det blir tvillingar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst axel Postad 14 Oktober , 2004 TRO INTE på denna tråd! Det finns ingen G-punkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 14 Oktober , 2004 Hjälp, jag har tappat ut vevhusmörkret! Gammal motor, hittar inget som stämmer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 14 Oktober , 2004 Ta en kamera med dej in under 14 svarta pressar och en filt.......knäpp av en bild och in i datorn .....skriv ut på självhäftande papper och klistra dit på motorn ......mer mörker än så finns inte att skåda så här dags.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 14 Oktober , 2004 Jag kan bara tolka detta som att abstinensen har slagit till, tyvärr så finns det ej någon bot mot denna åkomma vid denna årstid, MEN en ny leverans är på gång om ca 6 månader så kommer en DUNDER kur som heter Våren=i sjön igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 15 Oktober , 2004 Har redan försökt med kamera, men den förb... blixten förstör ju allt! Ska försöka tejpa för den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser