nezze 0 Postad 19 Augusti , 2010 Jag har fattat tycke för Aphrodite 29,men då mina seglingserfarenheter endast är 1 säsong,med en 24 fots båt, undrar jag om denna båt är för advanserad? då tyngdpunkten ligger på semestersegling, och inte segla in vatten. Hoppas få lite synpunkter från någon som har erfarenhet från en A-29. nezze Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 376 Postad 19 Augusti , 2010 Varför skulle den båten vara avancerad menar du? Tips, försök att komma i kontakt med någon som reggat sina synpunkter här, http://www.sailguide.com/batfakta/info.php?id=62 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jensv 0 Postad 10 September , 2010 Hej nezze Segler en Aphrodite 29 i Danamrk. underbar bår och inte mer avanceret kontra andra båtar i samma storlek. Dett finns bättra båtar om man enbart titter på indredning. A29'eren er derimot en underbar snabb säker båt att segla. Hälsinger Jens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser