Johant99 0 Postad 16 Augusti , 2010 Jag har fått ett litet problem med att tomgången sjunker ca 200 RPM. Efter att jag använt båten under 1 vecka på semestern så blev jag tvungen att justera upp tomgången då den blivigt lägre under ca 2 timmars konstantkörning. Samma sak inträffar 3 veckor senare (har inte justerar mellan dessa 2 tillfällen). Är det någon som kan ha koll på vad det kan vara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 16 Augusti , 2010 Kanske saknas låsmuttern på justeringen? Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chaparral265 0 Postad 16 Augusti , 2010 Är det inte tomgången man brukar märka först på, när det finns kondensvatten i förfiltret till dieseln? Osäker här men kan kanske vara värt att kolla... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johant99 0 Postad 16 Augusti , 2010 Kontramuttern är inte lös det vet jag men det kan vara vatten i förfilter skall kolla det tack för tipset! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser