Flinta 0 Postad 16 September , 2004 Nån som vet var jag kan få tag i denna tidning? Jag tror den kom ut i början av 2004. Har försökt beställa den på marinan.com men den är slutsåld. Snälla, hjälp! :cry: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 16 September , 2004 Samma här! :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 16 September , 2004 Gi in på www.marinan.com så kan man nog beställa gamla nummer där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 16 September , 2004 Jag har provat, men dom hävdar envist att den är slutsåld. Tack ändå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 16 September , 2004 Oj, då är det nog svårt, det är nog bara jaga och ha tur att man dyker på en. Såg inte att du redan varit på marinan och tittat, man läser mellan raderna ibland. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 16 September , 2004 När jag beställde från marinan så fick jag ett mail tillbaka att den skulle finnas till försäljning igen nu i september. Men jag undrar om de inte syftade på den nya testtidningen som kom ut häromdagen (vilken för övrigt kändes lite tunn). Hoppas att nån därute som läser detta har råkat köpa på sig två ex. av den gamla tidningen och är villig att sälja den ena till mig... :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 16 September , 2004 Ska kolla om jag har min kvar i så fall är den din. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 16 September , 2004 Tyvärr, den var bortstädad! :roll: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ockelbon 0 Postad 16 September , 2004 Någon speciell båt du är ute efter? Kan ju kolla i min vad som skrevs om du är nyfiken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 17 September , 2004 Tack ändå! :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 17 September , 2004 Det var snällt, men jag är intresserad av en massa modeller så vi hade nog fått öppna ett helt eget forum i så fall. Dom där testtidningarna är bra att ha hemma. Ibland dyker man på nån båtmodell som man vill veta mer om och då kan testtidningarna komma till nytta. Jag har en från 2001 och den är fullkomligt sönderläst. Tack för omtanken ändå, ockelbon och Stefan48! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 19 September , 2004 jag har en liggandes. håller på å flyttstädar så den lär nog dyka upp snart:) ska jag skicka den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 20 September , 2004 Kan du leva utan den så skulle jag bli mycket glad. Du är en god människa! :-tackar Jag mailar dig så får du min adress. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 20 September , 2004 Någon mer som har så köper jag gärna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 20 September , 2004 Jag tror att jag har den kvar, ska kolla i kväll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 20 September , 2004 Gör så :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 20 September , 2004 Den som söker han letar...eller hur var det nu? titta vad jag hittade under byrån :roll: Skickar den på posten i morgon till dig Flinta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 21 September , 2004 Strålande!!! :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 27 September , 2004 har du fått nåt på posten än? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flinta 0 Postad 28 September , 2004 Japp! Tusen tack för hjälpen! Jag blev inte ett dugg besviken, där fanns en massa trevlig läsning. Lessen att jag inte fått iväg betalningen ännu, men pengarna dyker in på ditt konto inom kort. :oops: Den är värd varenda krona! /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 28 September , 2004 Det var kul att höra:) Då jag blir husägare i morgon så är varenda krona värdefull:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 8 November , 2004 Fortfarande inga pengar på mitt konto.. har du glömt bort mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 20 December , 2004 fortfarande inga pengar... såna skojare det finns!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 20 December , 2004 Du skulle skickat den till mig :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tias 0 Postad 21 December , 2004 Nej Sardaukar...så var det inte sagt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 21 December , 2004 Hehe nej det vet jag. Jag var lite ironisk och menade att om du skickade till mig hade du fått pengarna ;-) Men men det är ju inte lätt att veta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser