Skogskatt 0 Postad 10 Augusti , 2010 Någon som vet var vi kan beställa nya kapellbågar? Ungefärlig kostnad? Läst lite inlägg om många oseriösa företag så tar gärna emot tips på någon som var bra.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 10 Augusti , 2010 Om du skriver vart ni håller till så kanske det är någon som vet om någon lokal handlare som är bra.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wingeflycht 0 Postad 10 Augusti , 2010 Har ingen erfarenhet av mer än en kapellmakare, men de (han chefen/ägaren?) var trevliga och jag är nöjd med resultatet. De har gjort två kapell inkl kapellbågar. De kan säkert göra kapellbågar till dig. Västkustkapell i Uddevalla 0522 120 90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kurran 0 Postad 11 Augusti , 2010 Hej . Det är lätt att fixa till dom själv om du har en som mall. Har bockat till mina bågar själv för en kostnad av 350:- Tidsmässigt tog det ca 3timmar för att sandfylla och bocka fyra bågar till min Renken. Hör av dej om du vill ha tips för att utföra det. Mvh kurran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser