uvek 15 Postad 7 Augusti , 2010 Nån som varit på Rögrund mitt i Nämdöfjärden? Om inte så kan vi rekomendera en tur dit vid finväder. Härlig ö underbara klippor och med en bra restaurang vidunderlig utsikt över Nämdö fjärden. Gå in på www.grundet.se och se mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 7 Augusti , 2010 Blev lite fel bild men så här ser det ut. Ska man deit på kvällen så gäller det att boka bord. HA det alla nändö diggare. // Uve Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 10 Augusti , 2010 Det hade jag ingen aning om. Kul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 10 Augusti , 2010 Hejs Har varit där några gånger och alltid blivit nöjda. God mat och god service. Testat att bada tunna å det va riktigt trevligt på kvällskvisten. Men som sagt. se till att boka eller åk ut i veckan tidigt eller sent på sommaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 488 Postad 10 Augusti , 2010 Rögrund är Ok, men det är dåligt med bryggplatser. Glöm inte kolla in krokodilen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 10 Augusti , 2010 Bra ställe! Jag har varit där både privat och med jobbet. Vi hade två dagars team-buiding med vårat MT och hyrde hela ön ... helt underbart med strategiupplägg, malagning, hiderbana etc.etc. och sedan sitta och ta en bira i solnedgången ... kan jag varmt rekommendera ... Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 11 Augusti , 2010 Trevlig personal och barnvänligt och väldigt mysig ö. Allt utom maten är bra där. Inte så att det är fel på maten, men någon typ av al á carte vore fint för oss som vill ha annat en kött och pommes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
J-bro 1 Postad 16 Augusti , 2010 Medhåller att det är ett riktigt trevligt ställa att äta på som omväxling, har dock samma erfarenheter som UVEK att boka bord är ett måste. eller varför inte som fikastopp på vägen med ett besök på utkikstornet och krokodilen...ska se om jag hittar något kort på den.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jingo 6 Postad 16 Augusti , 2010 Hej! Jag håller också med, det är mycket folk. Det som är roligast är att personalen värdesätter ordet Service man känner sig verkligen välkommen. Det är faktiskt ganska hyggligt med bryggplatser nuförtiden. /Jingo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 16 Augusti , 2010 Vi åkte förbi och tittade i helgen men lade inte till. Vi grillade istället spett på den medhavda grillen ute på Ormskärsskaten. Precis där vi lade till fanns en grillplats med fastgjutna stenar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser