Gå till innehåll
tisdag 04 mars 2025
uvek

Rögrund

Rekommendera Poster

Nån som varit på Rögrund mitt i Nämdöfjärden? Om inte så kan vi rekomendera en tur dit vid finväder. Härlig ö underbara klippor och med en bra restaurang vidunderlig utsikt över Nämdö fjärden. Gå in på www.grundet.se och se mer.

post-10011110-1394236463,586_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blev lite fel bild Cool men så här ser det ut. Ska man deit på kvällen så gäller det att boka bord.

HA det alla nändö diggare. // Uve

post-10011110-1394236463,6421_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hejs

Har varit där några gånger och alltid blivit nöjda. God mat och god service. Testat att bada tunna å det va riktigt trevligt på kvällskvisten. Men som sagt. se till att boka eller åk ut i veckan tidigt eller sent på sommaren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Rögrund är Ok, men det är dåligt med bryggplatser. Glöm inte kolla in krokodilen!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra ställe! Jag har varit där både privat och med jobbet. Vi hade två dagars team-buiding med vårat MT och hyrde hela ön ... helt underbart med strategiupplägg, malagning, hiderbana etc.etc. och sedan sitta och ta en bira i solnedgången Cool... kan jag varmt rekommendera ... Mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trevlig personal och barnvänligt och väldigt mysig ö. Allt utom maten är bra där. Inte så att det är fel på maten, men någon typ av al á carte vore fint för oss som vill ha annat en kött och pommes.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Medhåller att det är ett riktigt trevligt ställa att äta på som omväxling, har dock samma erfarenheter som UVEK att boka bord är ett måste.
eller varför inte som fikastopp på vägen med ett besök på utkikstornet och krokodilen...ska se om jag hittar något kort på den..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Jag håller också med, det är mycket folk. Det som är roligast är att personalen värdesätter ordet Service man känner sig verkligen välkommen.

Det är faktiskt ganska hyggligt med bryggplatser nuförtiden.

/Jingo

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi åkte förbi och tittade i helgen men lade inte till. Vi grillade istället spett på den medhavda grillen ute på Ormskärsskaten. Precis där vi lade till fanns en grillplats med fastgjutna stenar.

post-10011607-1394236475,8876_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...