Robinp 0 Postad 4 Augusti , 2010 Hej! Skulle behöva tips på någon som kan byta mina 3 instrumentpaneler på min motorbåt men som också har lite mer humana priser. Behövas göras omgående! Ring eller maila mig! Mobil:070-3711748 Mail: r-petersson@hotmail.com Mvh Robin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 4 Augusti , 2010 Och var i världen vill Du ha hjälp då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 4 Augusti , 2010 varför ger du inte mer information på ditt förra inlägg utan skriver ett nytt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Robinp 0 Postad 5 Augusti , 2010 Ursäkta var lite snabb där. Båten ligger ute på Ekerö på Jungfrufjärdens Marina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jerhed 0 Postad 5 Augusti , 2010 Vad är det för fel på dem du har? Ser ju ut att fungera bra och ser snygga ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Robinp 0 Postad 6 Augusti , 2010 Dom har spruckit efter vinterkylan och iom att jag nu ska sälja båten är det bättre om dom är fixade. Det ser lite bättre vid försäljning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser