snottra 7 Postad 3 Augusti , 2010 Hej när jag va till båten för att greja lite , när jag startade motorn och skulle justera tomgången så upptäckte jag att det bubblade mellan spjällhus nr 20 och hus nr 2 ,så till min fråga gör det nått ,den funkar bra ,iallefall så vad kan det tänkas bli för problem när den inte är tät där . http://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-penta-sprangskiss-7742860-23-15903.aspx#nolink Senast ändrad av snottra | 05 augusti 2010 | 00:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 4 Augusti , 2010 har uppdaterat texten så man förstår bättre ,kanke nu får man svaret man är ute efter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
repen_1 0 Postad 5 Augusti , 2010 Det verkar som packning 33 inte håller tätt så det kommer nog att tjuvdra luft där med ojämn gång o högre brännsleförbrukning som följd. Mille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 5 Augusti , 2010 Tackar för svaret som jag var ute efter . Då tar jag å låser denna tråd när jag fått svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 6 Augusti , 2010 Hej måste bara skriva en gång till ,plockade isär förgasaren och till min förvåning sitter det inte nån packning där, inte konstigt att det läckte där ,men nu sitter det en packning där ,och gosse va lätt startad den blev Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser