zewe 0 Postad 30 Juli , 2010 jag har idag en toa med tank i en shipman 28 men toan läcker och det ärlite dåliga slangar till den. jag har 2 alternativ här, antingen byta slangar och serva toan om jag hittar ett packnings kit till den eller byta slangar och byta toa till en ny och fräsh. kan nån möjligtvis identifiera denna toa då det inte står nått på den alls och jag inte hittar nå info om den. Senast ändrad av zewe | 30 juli 2010 | 22:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 30 Juli , 2010 Det är en Jabsco nyare modell du bör hitta reservdelskitt i närmaste båttillbehörs butik kostar ca 5-600 Mvh Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Juli , 2010 Hjertmans har reservdelar till den toan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 30 Juli , 2010 Ja skulle tro att det är en Jabsco. Edit. Var visst lite sen... Senast ändrad av No_jah | 30 juli 2010 | 22:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 30 Juli , 2010 kanon man tackar då blir det tur till båtaffären i morron och skitjobb, måste byta slangen bakom toan också av nån anledning har dom satt en vanlig plastslang där och det verkar inte så bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser