Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
havetsstorm

Skitsnack!

Rekommendera Poster

Nu börjar alla trådar spåra ur tack vare att det ska gnällas så förbannat på allt och alla, därför föreslåar jag att detta ska bli en skitsnackstråd så man slipper läsa igenom en massa skit i alla trådar utan dem som vill läsa skit kan kolla här....... Jag börjar med att gnälla lite på Sardaukar, Steve passade på att ta tillfället iakt att hoppa på dej när du gjorde misstaget att skriva fel efter som du älskar att trycka ner alla andra som råkar tabba sej lite, läser man som det stog så menar du att det bor människor i vattnet som du känner..... Jag tycker som nån skrev förut att skitsamma hur folk stavar och missar bokstäver och andra tabbar, så länge man fattar vad dom menar, det räcker att dem 2 första och dem 2 sista bokstäverna är rätt i ett ord för att gemeneman ska läsa det rätt. tex satfflsaka......läser man detta snabbt så läser 99% det som saftflaska. Förövrigt skulle jag vilja påstå att det är få människor som har så onödigt rolig humor som just Steve...det gäller att man har varit på muggen innan man ger sej in i hans storysar annar pissar man på sej.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Berra

Jag tycker att gnällspikarna som gnäller på gnällspikarna som gnäller på alla andra e några gnälliga gnäll jäv....ar. :lol: :lol:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra formulering Berra :lol: :lol: SLUTA GNÄLLA och hjälp varandra med tips och ideer ist, som det är tänkt.........

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller med. Låt oss praktisera de goda exemplen och inte gnälla så fortsätter den här siten att vara kanon! Alla väljer att bry sig eller inte om skitsnacket. Jag väljer att nonchalera det. Nu ska jag se om Steve varit ute på några nya resor, det var ju fint i helgen! Själv var man ute och 'fiskade' med några andra gamla gubbar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker Sardaukar brukar svara på det mesta.. men inte på detta inlägg verkar det som? :-?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

... så jag får väl hedra denna tråd med mitt Ett Hundrade inlägg :-D Mycket skitsnack går säkert att finna även i tidigare inlägg som man presterat :lol: mvh // mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

surku...nä fel...surduk......kan inte stav a i d ag...( särskrivning) så han häckar inte här....pust...va skönt...första inlägget jag inte sett till surku...sorry...surduk....sorry.... som han inte är på??? OTROLIGT!!! Hur gör man för att få ett surku...sorry...surduks...sorry...ja..ni vet vad jag menar...finns det ngn knapp man trycker på för att få det fritt från surku....sorry...surduk....sorry...har svårt med namnet där...?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Surdukar har varit här men inte orkat skriva nåt bara ......fick mail av honom och han hade väl inte direkt nån jätte förståelse för att vi tycker att han piper om allt och ingenting...men va tjyvingen de e ju snart jul iaf och då ligger snön på taket eller nåt om de inte är för brant.....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker det här var en bra ide med en gegg tråd. Tycker bara att vi ska hålla en respektfull stämning mellan alla individer såväl rätt som felsnavande och sär skrivande och ej särskrivande.Ska inte vara så att folk inte törs ställa sina frågor pga sådana problem. God Jul :x-mas:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Buster

stevemedselcon du verkar ha en ganska omogen stil. Finns mängder med forum på nätet där man kan klottra men varför just här?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

De har vart lite skitsnack, hårda ord och elakheter på sistone......de e bra, de flesta trådar verkar hålla sej till ämnet och inte spåra ur. Tänk på att det snart är jul så fortsätt o va snälla mot varann......

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

eller typ SUPER UNDER STÄLL - dricker alkohol medan han sladdar? eller http://www.skrivihop.nu/exempel/bilder/kassa_medarbetare.gif'>http://www.skrivihop.nu/exempel/bilder/kassa_medarbetare.gif Här är hemsidan som tappert kämpat mot fenomenet ... men man har gett upp :-D http://www.skrivihop.nu/ Riktigt underhållande sajt :-tackar mvh // mats

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst janne

dyslexisi är något man föds med och inte kan rå för det dom som har detta handikapp lider nog mycket av det. och vill nog inte bli påminda om deras problem . visa empati

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Måste nog säga att alla dryga männiksor som inte kan göra annat än att klaga borde skickas ut från denna sajten. Vad spelar det för roll om man missar ett ord eller två någonstans? Eller skriver fel på ettord somska sit ta ihop eller inte egentligen? Sen det där att dombörjar klaga på Steve!!! Det gjorde mig förbannad!!! :mad: Jag har inte varit medlem här så värst länge men har dessförinnan följt hans äventyr med Selcon. Helt gudomligt roligt och underhållande. Vad spelar det för roll vad man har för humor. Och du Buster, tänk på det: Man är inte vuxen förren man vågar visa barnet inom sig! Om Steve hade snackat skit om en massa människor eller deras vanor/ovanor, då hade jag förstått att du ville få honom att sluta. Men när han kommer med en frisk vind eller ett ironiskt skämt i en diskusion någon gång så e det bara att skratta och ta emot. Inte bli sur bara för att man inte förstod skämtet eller ironin.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är sant att man kan skratta åt felstavningar. Det gör jag med! Facktum är att så fort man ser ett så rättar man det i huvudet, eller? Men tanken med att poängtera det känns ganska menigslöst i ett forum som detta. Med tanke på hur lätt det är att skriva fel på ett tangentbord. Men att klaga på humor som är det ända man kan skratta åt om det inte är skadegjädje, som iof är den enda sanna glädjen tycker jag bara är patetiskt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla rättstavare! Det rkcäer att man lcyaks pkcira in ftrsöa och sstia banokesetvn i vrjae ord så går det att lsäa :-D Så sramt är hnäjran ... mvh // mtas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst D

Skillnad på felstavning och särskrivning. De som skriver isär lider inte av dyslexi. De lider av engelska sjukan! Borde vi då inte försöka bota dem? btw...den sista raden fick jag läsa många gånger.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul att se att man inte är bortglömd!! Har legat lite lågt sista tiden men kanske gör jag comeback och då på mitt inlägg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för länken! Den bjöd på många goa skratt. Professionellt får man ju bara inte göra sådana fel. Men på detta forum tycker jag gott att man får bjuda på lite felstavningar etc. Bara själva andemeningen kommer fram. *L* Mvh/Annica ;-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...