villiam 0 Postad 27 Juli , 2010 Hej Har byggt nytt kök i min Maxi 68 och vill nu ha likadana lister på köksskivan som på bordet inne i båten, men har ingen aning om vart jag får tag på sådana lister. Bifogar en bild så ni kan se vad det är för list jag söker. Tro skivan är 1 cm tjock. Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 28 Juli , 2010 Om du bor i Gbg så kan du vända dig till Abi Trä, Femvägsskälet 3, i Frölunda. Har dem inte en i rätt storlek, så kan de ändå tillverka en, enligt dina anvisningar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
villiam 0 Postad 29 Juli , 2010 Tack, men bor tyvärr i stockholm, så mottager gärna fler tips om vart jag kan hitta listen i stockholmsområdet. Eventuellt tips på ställen i stockholm som kan tillverka listen efter beställning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 30 Juli , 2010 Inte exakt densamma, men liknande list hittat du på Erlandssons brygga. Kolla webkatalogen, sök på teak. Finns två varianter: U-profil och kantlist. Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
villiam 0 Postad 30 Juli , 2010 Tack så mycket, dom där borde nog fungera rätt okej, får väl kanske byta ut dom som redan finns bara så det blir mer enhetligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser