Vadbruse 0 Postad 26 Juli , 2010 Hej! Jag har en suzuki 40 hk tvåtakt från ca -85. Den har gått perfekt så länge jag haft båten (1 år), men nu vägrar den plötsligt att starta. Startmotorn går, men ingenting annat händer, och plötsligt nyser den till, och då stoppar startmotorn och man får börja om igen. Vad tror du om detta? hälsn Vadbruse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vadbruse 0 Postad 28 Juli , 2010 Kan det vara tändstiften? Jag kollade dem idag, och de såg OK ut. Fråga: Kan tändstiften se OK ut men ändå vara dåliga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 978 Postad 28 Juli , 2010 Flera tändstift går sällan sönder samtidigt. Testa med att spruta in startgas i förgasaren vid startförsöken, om den tänder då är det bränsleproblem. /Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vadbruse 0 Postad 1 Augusti , 2010 Tack för svar! Jag testade med nya tändstift och då startade motorn, men går fortfarande en aning orent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 2 Augusti , 2010 Kolla även bränslefiltret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vadbruse 0 Postad 2 Augusti , 2010 Tack, jag skall testa det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brandur 0 Postad 2 Augusti , 2010 Kolla min gamla länk.... http://www.maringuiden.se/forum/;thread=344675 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vadbruse 0 Postad 2 Augusti , 2010 Intressant länk! Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser