ThomasB 0 Postad 24 Juli , 2010 Jag skulle behöva justera växelvajern och behöver då en tolk som heter 91-12427, finns det någon som har måtten på den så att man kan tillverka en själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomasB 0 Postad 24 Juli , 2010 Och så här ser den ut. http://www.boatbandit.com/shift-cable-adjustment-tool-8520.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 24 Juli , 2010 Kostar bara c:a 20:- men om du ändå vill göra ett själv så visst kan jag mäta upp mitt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomasB 0 Postad 24 Juli , 2010 Har du någon på ditt lager? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 24 Juli , 2010 Ja det tror jag. Kan kolla på måndag och maila dej. Men tänk på att om du ska mäta upp samtliga mått så behöver du även 91-17262A1 för att kolla att wiren ner till drevet är rätt justerad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomasB 0 Postad 24 Juli , 2010 91-17262A1 Är det samma som till Alpha? Det är väl den där plåten med tummått för att kolla utsticket av vajern i bälghuset. Kolla om du har bägge i förrådet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 24 Juli , 2010 Nej, har du Alpha drev behöver du inte den sistnämnda. Den är bara för Bravo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hingstin 0 Postad 19 Juni , 2014 Hejsan Går det at få en bild/ritning på detta verktyg, har beställt ett för flere månader sen men..... ~G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser