jorgan 1 Postad 24 Juli , 2010 Hej! Nån som har tips på ett varv i Göteborg för att göra ett större plastjobb? Det handlar om en 70-tals seglare där skrovområdet runt kölen, bottenstockar och balksystem behöver repareras. Om någon har rekommendationer på varv som utfört liknande jobb mottages detta tacksamt. / Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 24 Juli , 2010 Kanske kan vara något för dig det här? Steve Olsson AB Kindes Båtvarv Hovås, vid Amundön, söder om Göteborg. 031-912601 Åtgärdar rejäla skador i samband med grundstötningar bl.a. ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 5 Augusti , 2010 Hur har det gått? Har du haft nytta av mitt svar och har du fått den hjälp du behövde? Kunde vara bra med ett bu eller bä, så att jag vet om jag kan rekommendera dem fler gånger! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jorgan 1 Postad 5 Augusti , 2010 Hej! På grund av den stora skadan - som bedömdes kosta mellan 50 -100 000 att åtgärda - fick vi hävt köpet av båten. Det blev därför aldrig aktuellt med att söka upp något varv för vår del. Tack för tipset ändå! mvh Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser