Westfjord26 9 Postad 1 Augusti , 2010 Funderar allvarligt på att låta båten ligga i över vintern, så slipper man ju kravet bade höst och vinter i år....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Augusti , 2010 Annrs kan man ju lösa det genom att vara småfull hela tiden, det verkar ju vara det som många här på forumet förespråkar är det viktigaste med sjölivet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 1 Augusti , 2010 Nu är du ute och cyklar avseende grammatiken. Kom gärna tillbaka när du läst lite mer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 1 Augusti , 2010 Jepp Westis! Har alltid haft dig (Anemos) som förebild när det gäller %én Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 719 Postad 1 Augusti , 2010 Jaa Du, för att vrida det tillbaka till det Din seriösa fråga så är det väl som så att många kvinnor uppfattar båten som en konkurrent till dem, och i en del fall känner sig störda över detta. Troligen på grund av att många av oss karlar har båten väldigt nära hjärtat. För egen del är båten mycket värd, dock inte riktigt lika mycket som damen (men nästan). Varför båten ligger mannen varmt om hjärtat är nog för att båten för de flesta av oss är ett trivsamt nöje, vilket även kvinnan (i månnga fall) är. Att fritidsbåten är en hon behöver ingen tveka inför, se bifogade bild. Vad gäller samlivet på sjön har det blivit många sköna stunder ombord. Det finns nog ingen handbok i ämnet utan Du får lita till Dina och Din hjärteväns intresse av varandra. Då hittar Ni nog både ställe och ställning ska Du se. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KrilleO22 0 Postad 1 Augusti , 2010 Här kan du läsa lite mer... http://www.svenskaakademien.se/ Känns konstigt att någon rättar dig angående detta va?? Du har länge trott att, genom att använda formen forat, så har folk fått uppfattningen om dig, att du minsann var lite förmer - och kunde dina saker... och så är det bara helt fel! //Krille ps. Sluta vara dryg och förlöjliga andra människor i framtiden! Du är långt ifrån tillräckligt verbal och vitsig för att axla den rollen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 1 Augusti , 2010 Även om det var med glimten i ögat så känns det lite som om du läser ett inlägg och svarar på ett annat och kompenserar dina tillkortakommanden med att hacka på andra..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 2 Augusti , 2010 Vi har ju nära hem och åker bara dagsturer med Badankan, men såklart utnyttjas tillfället när ungarna lekt sig trötta och vill ta en middagslur. Då har vi hela soldäcket för oss själva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
leleif 10 Postad 2 Augusti , 2010 Jag skulle råda trådskaparen och andra att ignorera Desibelle. Vilket jag gör från och med detta inlägg. Han tillhör bara den där där sortens troll som härjar på många forum, och som aldrig växte längre än puberteten. Han har nog inte roligare (sex?)liv än han måste använda sin tid till att ge sig på medlemmar som ställer allvarliga frågor. Om han åtminstone la sig på en nivå av humor och intelligens.... Nu är han bara en intetsägande pajas. Poor man. Leif, Gbg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jerhed 0 Postad 4 Augusti , 2010 Ett tips är att lämna barnen hemma och åka ut på klubben för fest. Det kan bara bli lugnt och skönt. I helgen beger mig jag och frugan ut till Damernas afton på Strömingsskär. Det blir kräftfest på vår båt fredag och dans med uppträdande på lördag. Utan barn finns risk för att man måste ställa upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tresse 0 Postad 6 Augusti , 2010 Frågan är vem som blir gladast av det du eller käringen? /Tresse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 10 Augusti , 2010 var inte det en lite dålig länk? säger inte ett sk*t, förutom att du inte lyckats hitta några belägg för dina infantila påståenden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 10 Augusti , 2010 Ingen glimt... Ger bara dig en hans att reflektera över eget beteende... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 10 Augusti , 2010 Roligt lille vän, det kan Du knappast stavat till & efter att ha (totalt bortkastat) läst igenom 93 idiotinlägg! Vem f*n är ett troll på forat??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KrilleO22 0 Postad 10 Augusti , 2010 OK, du hittade alltså inte SAOL-funktionen på min förra länk? Då får du lite hjälp på traven nu - se bilden, läs, inse, sluta sedan skriv forat eftersom det inte är så det heter. Om du fortsätter argumentera efter detta, så slår du alla rekord! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bildspel 2 Postad 22 Augusti , 2010 Jag ska se till att barnen önskar sig en rejäl gummibåt med motor i julklapp! Bästa tipset ...men farsan jag vill ha skidor! Ingen båt nuuuu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Corvus_corax 2 Postad 24 Augusti , 2010 Mycket skrik för lite ull sa käringen när hon klippte grisen. Så mycket energi i debatten för ingenting. Fader Forat i Gunde specialen på fortet kanske har svar på den eviga frågan. Vem vet bäst och vem har rätt ? Krama varandra i trafiken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neno 0 Postad 14 September , 2010 Läser jag rätt!!! Vaddå känner konkurrens?? Nu går jag och lägger mig, tappade helt lusten.... Senast ändrad av neno | 14 september 2010 | 03:46 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser