Peek 0 Postad 23 Juli , 2010 Vilket lim lämpar sig bäst att fästa liggunderlag på aluminium. Till en båt och ska klara regn och rusk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
All_to_slow 1 Postad 23 Juli , 2010 Jag hade tagit en bra dubbelhäftande tape typ denna: http://www.watski.se/Butiken/Produkt/?EnovaId=20628 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Macallan 0 Postad 24 Juli , 2010 Hej Först måste jag veta vad det är för material i liggunderlaget, är aluminiumet anodizerat? Ta reda på detta så skall jag komma med förslag till dig Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peek 0 Postad 24 Juli , 2010 En gammal buster alu-plåt. Liggunderlaget, ja det vete katten? Vad tror du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jerhed 0 Postad 24 Juli , 2010 Liggunderlag kan var tillverkat utav ett av mer än 10-talet olika material. - Silicongummi - naturgummi - olika plaster (PET, PVC, ...) som alla fungerar olika med lim Senast ändrad av Jerhed | 25 juli 2010 | 02:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alanl 0 Postad 25 Juli , 2010 Jag hade använt sikaflex eller något som gick att skrapa bort, dock ej silikon. Eller skruva med stor bricka så du kan byta ut det liggunderlaget när det börjar bli fullt. Eller både. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peek 0 Postad 2 Augusti , 2010 Sikaflex får det bli. Tack för svaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser