ekengoeswild 0 Postad 19 Juli , 2010 Tjena alla båtintresserade! Jag är på jakt efter en båt i prisklassen 20.000 - 120.000 klassen. Jag har några få krav och det är att den skall se vettig ut, ska kunna dra skidor, helst nån kojplats och att den skall vara dieseldriven. Finns det jag söker? Har kollat på blocket lite men kan inte hitta ett dugg eftersom de inte skriver och det är bensinare eller diesel. Så har ni några tips på vilka modeller eller båtar som är tillsalu så tackar jag ödmjukast för det. Tack på förhand. MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 19 Juli , 2010 Jag tror att det blir svårt att hitta det du söker även i den övre delen av ditt prisspann. Det är bara (någorlunda) moderna dieselmotorer som erbjuder de prestada du vill ha, och då kostar de därefter. Jag tror att du får stå ut med bensinmotor, kanske även utombordare. Då finns det ju plötsligt en massa båtar att välja på! /Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser