underisen 0 Postad 15 Juli , 2010 Hej. Är det ngn som har erfarenhet av trim mätaren på Yamaha, vid sjösättning i våras vill min mätare inte riktigt vara med, den visade dom två första strecken när man tiltade upp. Men nu efterett par turer vill den inte visa ngt alls, tiltet fungerar utmärkt men det kan vara lite iriterande när man inte vet om man har tiltat ner helt. Har letat på nätet men inte hittat ngt, jag har inte LAN instrumenten. Borde ju bara vara ngn korition men jag vet inte vart jag ska leta. Tacksam för förslag. Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
underisen 0 Postad 15 Juli , 2010 Ops Yamaha F115 - 07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 15 Juli , 2010 http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmCcatViewBase.jsp?reqFor=29&lvlCode=4&path=YAM~A0000002~M0000034~M0000035~C0050921&isForSupStore=false&cCatFilter=&eCatSupFldr=&hideLinkOnPath=false&docId=&docName=&isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&isFrPG=false&forItemCode=&pCode=C0050922 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 15 Juli , 2010 Kolla att detalj nr 1 är hel den brukar gå sönder ,det ska sitta en pinne som ska trycka på trimgivaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
underisen 0 Postad 15 Juli , 2010 Tack, tydligare än så där kan det inte bli. Ska åka ner till båten i morgon och kolla. STORT Tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rocketman 1 Postad 15 Juli , 2010 Väldigt vanligt att den där plastpinnen pajjar efter några år så det är säkert det som är fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 15 Juli , 2010 nu är den modifierad ,den är av metall nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
underisen 0 Postad 24 Juli , 2010 Har fixa det hela nu, den lilla armen som påverkas av motorns läge gick lite trögt, bara att böja den lite fram och tillbaka så fungerade det hela, ' Tack för all hjälp // Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser