Matanza 0 Postad 14 Juli , 2010 Har letat med ljus o lykta efter denna grill men utan resultat www.enbraaffar.se verkar ha upphört...Finns det någon därute som vet var den går att köpa? Oerhört tacksam för tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 15 Augusti , 2010 Min lykta hittade din pryl. http://www.roligaprylar.se/Son-of-Hibachi-Grilletto-BBQ.html Jag valde en Weber Q100 hoppas att man blir nöjd. den gamla en Party grill är utsliten nu tyvärr. Den var dock lite i minsta laget. Q100 blir nog perfekt. /Zinderella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 15 Augusti , 2010 Q100 blir du nog nöjd med. Har en Q200 på balkongen som har används flitigt senaste året. En eller två grillade smakar gott en kall vinterdag. Biltemas rostfria används på sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matanza 0 Postad 16 Augusti , 2010 Tyvärr är den slut där oxå av ngn anledning, det blir nog egen import för min del Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser