claben 0 Postad 13 Juli , 2010 Saknar en bra diskbalja till segelbåten. Är det nån som kan ge ett tips på var man kan köpa en bra diskbalja i gummi (Göteborgstrakten)? //Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lizardking 7 Postad 13 Juli , 2010 Varför vill du ha en diskbalja i Gummi? Jag har hela mitt båtliv använt de i plast man kan köpa. Ofta går det att stuva saker i baljan om utrymmet är ett problem. /Micke W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claben 0 Postad 13 Juli , 2010 Jag har sett andra ha diskbalja i gummi med handtag som man kan bära med en hand. Hur praktiskt som helst. Tipsa gärna om nån vet var dessa finns att köpa. //Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lizardking 7 Postad 13 Juli , 2010 De plastbaljor jag har haft har jag kunnat bära i en hand. Du måste vara ute efter någon annan funktion. /Micke W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 14 Juli , 2010 kolla på ikea, har för mig att de har någon i svart gummi (kolla på nätet för säkerhets skull). men den hade två handtag och just när det är gummi går det inte att bära i en hand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claben 0 Postad 15 Juli , 2010 Tack för IKEA-tipset, ciaraud! Jag var på IKEA idag och inhandlade en sådan svart diskbalja i plast med två handtag (pris 139.-). Den blir perfekt! //Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lizardking 7 Postad 15 Juli , 2010 I plast ! Skulle den inte vara i gummi? Kul att du hittade vad du var ute efter men jag hade lite svårt att förstå vad du var ute efter. /Micke w Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
claben 0 Postad 15 Juli , 2010 Jo, helt rätt, jag ville helst ha en i gummi, men denna i plast funkar helt ok . //Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jacko 0 Postad 15 Juli , 2010 Det är till att vara noga med prylarna märker jag. Men, som de brukar säga, God is in the details...! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser