mark 0 Postad 8 September , 2004 Jag är med i fisksätras båtklubb men kan inte lägga den in i min profil hur fixa jag detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
suzz 1 Postad 8 September , 2004 Hej Mark! Jag förstår ej vad du menar, ring mig så hjälper jag dig tel 031-55 55 55, 0708 55 55 90 mvh suzz på maringuiden :tant Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 8 September , 2004 Hej Mark, Prata med din ansvarige på klubben och be dom att registrera sig som medlemmar (privatmedlemskap) och sedan lägga upp fisksätras båtklubb under klubbmenyn. Därefter kan du gå in på klubben online och ansluta dig som medlem (Klicka på knappen Ansök om medlemskap). Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mark 0 Postad 12 September , 2004 tack men jag är en private medlem i min båt klubb jag kan bara inte for den i min maringuiden profil. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 232 Postad 13 September , 2004 Om det hjälper dig har FBK redan en trevlig hemsida, http://www.fbk.has.it/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mark 0 Postad 14 September , 2004 jag vet tack det är var jag boka allt att göra med min båt plats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser