jerkander 0 Postad 12 Juli , 2010 Tjenare, Jag har en krissituation här. Jag behöver få tag i en mast som passar till en RJ85. den gamla var en proctor mast. Finns det någon som kan hjälpa mig, innan sommaren är slut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 13 Juli , 2010 Haver tvenne master, 10 m o 12 m från okända båtar. finns i Göteborg kolla och ge ett bud. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jerkander 0 Postad 13 Juli , 2010 Alright, vart exakt? Vet du vad det är för märke på 10 m masten, möjligtvis proctor eller om det är svepta spridare på den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 13 Juli , 2010 Inga spridare, naken mast med fallvinsch, guldfärgad fabrikat okänt. Finns i Långedrag, skicka medelande via Maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jerkander 0 Postad 18 Juli , 2010 såg bra ut men mastfoten är hel fel :/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 18 Juli , 2010 Men den innehåller mycket material bara att såga/slipa till rätt fason. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jerkander 0 Postad 21 Juli , 2010 Sånt ligger ovanför min kompetens nivå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser