crister 0 Postad 12 Juli , 2010 Hej har nu äntligen köpt en båt det är en sea ray 270 2000 år är helnyd med den undrar nu om någon kan hjälpa mig med att få tag på en manual till min garmin gps 176 på svenska var kan man hitta en sådan hoppas ni alla får en trevlig sommar med era båtar tacksam för alla svar med vänliga hälsningar crister Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas99 64 Postad 12 Juli , 2010 Hej, Du vet väl att du kan ladda ner dom engelska manualerna från Garmins hemsida: http://www8.garmin.com/products/manual.jsp?product=010-00214-00 Det fanns en liknande fråga om svenska manualer här för en eller två månader sedan, men jag tror inte jag såg något positivt svar på den. Kanske får du ringa/besöka Garmin i Billdal och se om dom har en om du nu inte får napp här... Om dom nu inte finns i elektronisk form kanske någon på forumet kan ha en som du kan kopiera? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crister 0 Postad 12 Juli , 2010 Tackar ska leta vidare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gerjoh 1 Postad 13 Juli , 2010 Jag har kikat runt på nätet men hittar bara på engelska. Prata med Garmin, dom kanske har en i PDF-format! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser