RilleImp 0 Postad 8 Juli , 2010 Hej! Har precis bytt virkessats på min värmare, tyvärr verkar det som att avgaserna följer med ut i varmluftskanalerna. Startar direkt och värmer fint för övrigt. Någon som vet vad jag eventuellt gjort för fel? Mvh/ Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stream 1 Postad 8 Juli , 2010 Hej Rickard, det låter som om det läcker någonstans i brännaren. Kanske missade du något när du monterade ihop värmaren så att den inte blev tät? Jag skulle ta isär den igen och sedan ta en noggrann titt på sprängskissen och sedan montera ihop allt igen. MVH, Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RilleImp 0 Postad 8 Juli , 2010 Blir väl och riva igen antar jag, kan bara inte förstå vad jag missat.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matanza 0 Postad 21 Juli , 2010 Om inte jag är helt ute och reser så är väl detta problemet numera löst? Och jag är en renoveringssats fattigare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser