hajennr1 0 Postad 7 Juli , 2010 Hej jag har en yamaha 2hk 2 takt års 84 tro jag jag får inte igång den fast bensin kommer fram om jag har en gnista kan jag inte se men jag kände på tändkaben å där fick jag mej en stöt brytana är inne på 0,45 har provat med stat gas funkar inte kan det vara så att generaton inte ger full kräm eller är det kondosatorn eller hel kassa brytare vad ska man börja med tackar på förhand Hajen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 7 Juli , 2010 308 tecken, inte en enda punkt i hela inlägget. 8 rena felstavningar. Mitt råd är: ta hand om din svenska till att börja med. Om du hade följt med bättre i skolan så kanske du hade klarat dig själv med detta enkla felet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hajennr1 0 Postad 7 Juli , 2010 men tala om vad det är för fel eller bara du snackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aminders 0 Postad 8 Juli , 2010 Du kan ha fel på tändstiftet eller tändhatten även om kabeln ger ström. Testa att byta stift - det är billigt och enkelt. Till Matrix: sen när började vi peka finger på det här forumet - skärpning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
martineves 0 Postad 8 Juli , 2010 Är du svensklärare? Intressant . Trodde vi var på ett forum där man diskuterar båtar. Kan du läsa och respektera forumregler? http://www.maringuiden.se/data/vett_etikett/main.php?type=undefined Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aminders 0 Postad 8 Juli , 2010 Käre Matrix! Vi studerar din sista mening tillsammans. Om du hade följt med bättre i skolan så kanske du hade klarat dig själv med detta enkla felet. Till att börja med är det tveksamt om man ska inleda en sats med Om. Dessutom har du lyckats klanta till det ordentligt när du skriver felet. Läs högt för dig själv får du se (eller rättare sagt höra) att du måste använda formen fel. Man ska inte kasta sten ... PS hur går det med motorn? Senast ändrad av aminders | 08 juli 2010 | 15:24 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 8 Juli , 2010 309 tecken och 384 om man räknar med blankstegen. Var du lite frånvarande på matte lektionerna? mvh Antiräkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hajennr1 0 Postad 8 Juli , 2010 Hej Jag bry mej inte om vad den mannen skriver har man jobbat i fem nätter på raken så är man seg (skit samma ) jag får tacka alla jo motorn den funkar inte ström kommer fram till tendkabeln men jag får ingen gnista Jag har nytt tendstift så jag vet inte vad jag ska börja med Tackar Er Hajennr1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser