gladden 1 Postad 7 Juli , 2010 Står i begrepp att byta. Vad har ni att säga för och emot dessa? Servicekostnad, bränsleförbrukning buller etc. Tacksam för alla komentarer /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanius 1 Postad 7 Juli , 2010 Utan att veta ngt om Hondan så skulle jag tveklöst ta Suzukin. Hade en ny DF 60 för några år sen, och var grymt nöjd med den. Gick sjukt tyst och snålt, och kändes som kvalite. Iofs tror jag Honda gör bra motorer, de var väl bland de första med 4-takt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 7 Juli , 2010 Har en Suzuki 90 själv sedan 4 år tillbaka och som jag är helnöjd med. Den nya serien med Suzuki 70,80 och 90 hk har ju fått mycket god kritik i tester bl.a i Vibåtägare. Min rekommendation är följdaktligen tveklöst Suzukin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gladden 1 Postad 11 Augusti , 2010 det blev en Honda. Mest pga tillgång till service på nära håll. Jag är mycket nöjd med den hittils! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brunte 0 Postad 6 September , 2010 Vad var skillnaden i pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser