tellblom 0 Postad 5 Juli , 2010 Hej, Jag håller på att skriva en App för Androidtelefoner där man samlar sina egna gästhamnar/naturhamnar. Lite simpelt än så länge innehåller det Namn Faciliteter (el, vatten, dusch, tvättmaskin Diesel, bensin, verkstad, affär, Marinshop och avfall) Longitud/Latitude (om telefonen klarar det hämtas infon direkt (om man är där vill säga) Pris Samt obegränsat antal Kommentarer Min tanke med detta program är att då man är på plats skal man kunna lägga till Kommentarer till gästhamnen/naturhamnen som tex ät på Godast i stan jättegoda våfflor eller Ät inte på Snål å Jåp, dålig service och dyr Vad vill man mer ha med för info om gästhamnen/Naturhamnen? Appen kommer släppas på market inom två veckor (hoppas jag iallefall) /Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
salle12 0 Postad 5 Juli , 2010 Bra idé. Själv skulle jag uppskatta antal platser, tel.nr till hamnkapten samt länk till e.v webbkamera som visar platstillgången. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tellblom 0 Postad 6 Juli , 2010 Kontaktinfo har jag redan (glömde skriva) men weblänken hade jag inte tänkt på Den var bra /Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser