karnor 0 Postad 4 Juli , 2010 Någon som vet viken utväxling jag har på mina drev.Verkar finnas 2 möjliga enl Volvos hemsida.Har fått problem med att få i växel framåt när den ena är kall, hoppar i vid ca 2000 varv med ett rejält dunk...Tänkte försöka köpa ett beg och bara skifta snabbt då man har en vecka kvar till semestern... Verkar kunna vara antingen 1:78 eller 1:95 Jag har A5 or på som propellar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yodan 0 Postad 4 Juli , 2010 Hej Hade tidigare en Nimbus 28 med AD41B och 290 drev. Utväxlingen var 1:95 och jag hade A5 Mvh//Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karnor 0 Postad 4 Juli , 2010 Ok tack för snabbt svar... Det finns Light duty och Pleasure utväxling enl Volvos hemsida...Min borde platsa in under Light duty tycker man. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yodan 0 Postad 4 Juli , 2010 Hej Jag tror du faller under pleasure, nöje. Kolla med Fredrik på www.drevia.se under forum. Där kan du ställa pentarelaterade frågor och få snabba svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser