snottra 7 Postad 2 Juli , 2010 Suck nu ligger man snart i 39 graders feber och i morrn som det ska bli finväder,ska man ligga kvar i sängen eller ska man ta med ett förråd av verk samt febernedsättande och dra ut med båten . Vad tycker ni !!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 2 Juli , 2010 Är det bara en förkylning så hade jag nog övervägt att åka ut men då finns hjälpen runt knuten här nere vilket inte alltid är fallet längre norrut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 2 Juli , 2010 Du bör nog inte åka ensam och hålla dig i skuggan, dricka mycket vatten och ta alvedon (paracetamol, max 4000mg/dygn). Man kan lika gärna ligga i en båt med svalkande vind och kanske en fuktig handduk runt sig som i en varm säng hemma bara man har någon med sig som kan ta hand om en om man börjar bli riktigt dålig. Tror inte att man blir fortare frisk hemma faktisk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 2 Juli , 2010 Är du ensam som kan köra båten, så anser jag att du skall stanna hemma... Om din fru/flickvän man/pojkvän (vet ej vilket kön eller så du har...) kan köra båten, följ med ut och ta med dig medicinförrådet för vidare kurering... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 2 Juli , 2010 Tackar för svaren ,när jag tar alvedon så sjunker febern till ca 37 grader ,och ipren för värken i kroppen ,så försvinner värken ,det tar ca 5 timmar innan febern slår till igen ,så det blir nog båten men med detta finväder så suger öl tarmen ,hoppas jag inte får nå mera feber ,öl är ju såååååååå gott när det blir fin väder. Feberfri än så nu blir det till båten ,får hoppas på att inte febern kommer tillbaka Senast ändrad av snottra | 02 juli 2010 | 14:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 3 Juli , 2010 Japp tillbaka nu ,inge feber ,så det blev lite öl å vin i går kväll med gott mat ,kanon kväll satt uppe till 3 ,så nu är man hemma för att duscha ,sen ut igen med båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 3 Juli , 2010 Du kanske bara hade lite värmeslag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser