Snake56 0 Postad 30 Juni , 2010 God morgon Kan någon båtkunnig ge mig ett namn på plastmackapären som jag bifogat på bild. Den sitter över hålet där gummislangen för trimplanet passerar akterspegeln. Den är 11 cm lång och 3,5 cm bred. Behöver också veta var jag kan köpa 2 nya. Tack på förhand Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 30 Juni , 2010 Vad dom kallas vete f-n, men dom levereras tillsammans med trimplanen, så det borde nog gå att köpa som reservdel-är väl till för att skydda slangen där den går igenom akterspegeln och gör att slangen inte står rakt ut från densamma-. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snake56 0 Postad 30 Juni , 2010 Tack för kommentaren Roger. Har suttit vid datorn ett antal timmar idag, enkom för att hitta nya plastmackapärer, men utan att lyckas. Har även talat med trimplanssäljare, men de har inte kunnat hjälpa mig. Blir till att ta fram slippapper och lite lim, så blir dom nästan som nya. Tobbe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser