Kiara 3 Postad 28 Juni , 2010 Hej på er, Är det någon som vet om det går att kopiera Garmins BlueChart® g2 Vision sjökort, har ett orginal kort men behöver ett till. Lite surt att behöva köpa ett till.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xcelro 4 Postad 28 Juni , 2010 Det går, finns väl inget i längden oknäckbart system? Dock tror jag du får ställa frågan på ett annat forum... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tottes 0 Postad 28 Juni , 2010 kolla på softmupparna , jag laddade ner hela kittet där , har ej testat det ännu bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 29 Juni , 2010 I stort sett alla Garmin G2 vision ligger ute på Piratebay numera och de flesta av dom är redan upplåsta, annars finns program där för det också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 29 Juni , 2010 Jag har flera kopior av mitt köpta sjökort i olika datorer för att kunna använda även där. Mitt kort innehåller inte de djupfel som en serie av Garmins kort har vilket känns väldigt tryggt när man är där ute. Inga låsningar finns. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
myteri 0 Postad 29 Juni , 2010 såvitt jag vet så ska det vara en unik kod som gör att du bara kan använda den en gång men jag är ju då inte ett datasnille. Om dom lyckades knäcka blueray-koden så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser